News Update :

Παιδική κερκίδα

Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2010

Γράφει το kerkida.net: «Αφιερωμένη... στα παιδιά θα είναι η αναμέτρηση του ΑΠΟΕΛ με τη Νέα Σαλαμίνα, όπως αποφάσισε η διοίκηση της ποδοσφαιρικής εταιρείας των "γαλαζοκιτρίνων". Συγκεκριμένα, όλα τα παιδιά τα οποία είναι κάτω των 13 ετών θα μπορούν να εισέρχονται σε όλες τις εξέδρες του γηπέδου δωρεάν, ενώ σ' ένα μέρος της ανατολικής κερκίδας θα δημιουργηθεί ένας χώρος -με μπαλόνια κι άλλες εκπλήξεις-, όπου θα βρίσκονται όσοι παίκτες θα είναι εκτός αποστολής και τα μικρά παιδιά θα μπορούν να παρακολουθήσουν παρέα με τα ινδάλματά τους τη σαββατιάτικη αναμέτρηση. Επίσης, όσα παιδιά εισέρχονται στις εξέδρες του ΓΣΠ θα παίρνουν από ένα λαχνό, ο οποίος θα κληρωθεί στο ημίχρονο του αγώνα και θα χαρίσει στους τυχερούς πολλά δώρα, όπως μπάλες, φανέλες, κασκόλ και καπέλα του ΑΠΟΕΛ. Σημειώνεται ότι αυτή η εκδήλωση γίνεται υπό την αιγίδα της Επιτρόπου Προστασίας των Δικαιωμάτων των Παιδιών, Λήδας Κουρσούμπας Γιατί τα αναδημοσιεύουμε αυτά θα αναρωτηθείτε...


Από τις 3 Απριλίου 2009, μέσα στο άρθρο του blog «Marketing brainstorming» καταγράφηκε η ίδια ιδέα, δίχως όμως να φτάσει ποτέ σε... ώτα ακουόντων!!! Μάλιστα σχολιάστηκε και αρνητικά με το επιχείρημα ότι δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο παιδική κερκίδα! Να, τελικά, που μια άλλη ομάδα όχι μόνο δημιουργεί παιδική κερκίδα αλλά τη διαφημίζει κιόλας!!!

Τα οφέλη από μια τέτοια κίνηση είναι πολλαπλά:
1. Αυξάνονται οι φίλαθλοι στο γήπεδο, αφού εκτός από τα παιδιά έρχεται ολόκληρη η οικογένεια
2. Δημιουργείται μια ευχάριστη ατμόσφαιρα στο γήπεδο που μόνο οι ζητωκραυγές και η ζωντάνια των παιδιών μπορεί να δημιουργήσει
3. Τα παιδιά ισχυροποιούν την αίσθηση του οπαδού της ομάδας τους τους αφού τους δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθούν δωρεάν τους αγώνες και μέσα σε ένα κατάλληλο περιβάλλον
4. Ενδυναμώνεται η σχέση των οπαδών με τη διοίκηση αφού βλέπουν ότι οι παράγοντες έχουν όραμα και το εφαρμόζουν
5. Τα παιδιά μαθαίνουν από νωρίς πώς πρέπει να συμπεριφέρονται στο γήπεδο
6. Αναπτύσσεται μια θετική εικόνα της ομάδας στην κοινή γνώμη

Ειλικρινά εάν υπάρχει ένα ψεγάδι ή μειονέκτημα απ’ αυτή την κίνηση παρακαλώ δηλώστε το! Απορώ γιατί οι διοικούντες διαφόρων ομάδων δεν αντιλαμβάνονται ότι μια διοίκηση δεν πρέπει να ασχολείται μόνο και μόνο με το αγωνιστικό κομμάτι, αλλά και με το εξωαγωνιστικό και δη με τη βελτίωση και ενδυνάμωση της σχέσης της με τους οπαδούς και την κοινή γνώμη.

Και για του λόγου το αληθές αναδημοσιεύεται και η επίμαχη παράγραφος:

«ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΕΡΚΙΔΑ

Η κερκίδα του ΓΣΖ είναι μεγάλη και σπάνια γεμίζει. Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι να εντοπιστεί ένα κομμάτι που συνήθως παραμένει άδειο και να περιφραχτεί ώστε να είναι διακριτό. Αυτή θα είναι η παιδική κερκίδα. Για να είναι όμως παιδική πρέπει να έχει και παιδικότητα. Ως εκ τούτου τα καθίσματα πρέπει να αλλάξουν και να τοποθετηθούν κάποια με ευχάριστα χρώματα. Πάνω στα καθίσματα και πριν από κάθε αγώνα να τοποθετούνται διάφορα δωράκια (σημαιούλες, κόρνες, αυτόγραφα από ποδοσφαιριστές κ.ά.) Φυσικά θα πρέπει να υπάρχει και ένας υπεύθυνος για την επιτήρηση για να νιώθουν ασφάλεια οι γονείς να αφήνουν τα παιδιά να πηγαίνουν εκεί. Στο ημίχρονο μπορεί να δίνεται ένα ρόφημα και μια λιχουδιά στα παιδιά από κάποιον χορηγό. Εννοείται ότι η είσοδος θα είναι δωρεάν και ότι το μέτρο εάν υλοποιηθεί χρειάζεται διαφήμιση και ενημέρωση των γονιών και των παιδιών. Χρειάζεται επίσης και την υποστήριξη των παικτών υπό την άποψη ότι η παρουσία και μόνο κάποιου ποδοσφαιριστή (όταν είναι εκτός 18άδας) στην παιδική κερκίδα θα αποτελέσει κίνητρο για τα παιδιά να πάνε εκεί.»
(3-4-2009, http://aekition.blogspot.com/2009/04/marketing-brainstorming.html)



.
.
.
Share this Article on :

3 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ! ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!:

Ανώνυμος είπε...

Εχεις απολυτο δίκαιο φίλε. Δυστηχώς μια ζωη θα ακολουθούμε αφού απο ότι φαίνεται στην Λάρνακα και στην ΑΕΚ υπάρχουν ανθρώποι που μόνο τα βασικά μπορούν να κάνουν.

Το ποδοσφαιρο σήμερα δυστηχώς και πάλι έχει να κάνει κατα 60 % με μάρκετινγκ και 40 % καθαρά αγωνιστικό κομμάτι (ποδοσφαιριστές τεχνική ηγεσία κτλ)

Εδώ ολόκληρη Man United απέκτησε κινέζο ποδοσφαιριστή έχοντας υπόψη της οτι μονο η φανέλλα του συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή θα πουλήσει εκατομύρια φανέλλες στην Κίνα.

Πλέον στο ποδόσφαιρο χρειάζεται δημιουργικότητα και στην δική μας περίπτωση κανένας δεν ζήτησε απο τους παραγοντές μας να ανακαλύψουν τον τροχό.

Όσο αφορά το θέμα που αναφέρεσε απλά να πώ μόνο ότι πριν απο 15 χρόνια περίπου που έτυχε να παρακολουθήσω αγώνα της Arsenal στο Λονδίνο είχε εφαρμόσει την παιδική κερκίδα απο τότε.

Υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν και να στοχεύουν στα παιδία της επαρχίας και της πόλης μας αλλά δυστηχώς απο ότι φαίνεται δεν υπάρχει ούτε η διάθεση αλλά ούτε και η γνώση για να γίνουν.

Και δεν μιλάω μόνο για την διοικηση της ΑΕΚ τώρα αλλα διαχρονικά.

Ένα αλλο απλο παράδειγμα είναι και το εξής.

Πόσο δύσκολο θα ήταν να γινοταν ενα κατάστημα της ΑΕΚ με προιοντα της μέσα στο ΓΣΖ ?

Αυτο θα μπορούσε να γίνει με κόστος μηδεν και άμεσα αλλά κανείς δεν δείχνει διάθεση για να το πράξει.

Ομάδες χωρίς νεαρους φιλάθλους είναι καταδικασμένες.

Τέλος να πώ ένα μεγάλο μπράβο στα παιδία του Συνδέσμου που φαίνεται ότι ειναι και οι μοναδικοί οραματιστες σε αυτή τη ομάδα.

Αν προσέξατε τον τελευαίο καιρο όλο και περισσότερα μικρά μαζεύονται γύρω απο τους οργανωμένους και αυτό χάρις στις επίμονες προσπάθειες του Συνδέσμου και μόνο.

Δεν μου αρέσει να είναι μηδενιστής αλλά δυστηχώς έτσι εχουν τα πράγματα στην ΅ΑΕΚ.

ΚΙΤΙΕΑΣ

Ανώνυμος είπε...

sinfono apolitos kiteas! bravo ston sinthesmo.
an einai dinato i doikisoi mas na einai euxaristimeni me to x extes!

Ανώνυμος είπε...

pano se afto to thema ego na sas rotiso kai kati. pote ithate ta deftera, ta trita, ta paidia pou pezoun stin aek na einai pano stin kerkida me formes tis omadas ta teleftea xronia?! miloume gia 50 mikrous pou tha edina kai xroma stin kerkida. pezoun to pexnithi kai meta pane spiti kai mallon ginontai kai me alli omada.

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με ακατάλληλο περιεχόμενο δεν θα δημοσιεύονται.

Παρακαλούμε όπως βάζετε ΟΝΟΜΑ ή ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ για να δημοσιευθεί το σχόλιό σας.

 

© Copyright A.E.Kition blog 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.