News Update :

Φίλοι από τα παλιά

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Παρόλο που είναι παρελθόν από την ομάδα μας, εντούτοις όλοι τον πεθυμάμε και θέλουμε να μαθαίνουμε νέα του. Ο λόγος για το «βασιλιά» του γηπέδου και της κερκίδας: Sunny Kingsley! Αυτή τη στιγμή κοσμεί με την παρουσία και την προσωπικότητά του τα γήπεδα της Ουκρανίας. Η ιστοσελίδα της ομάδας του Metallurg Donetsk φιλοξένησε σήμερα (16-10-08) μια εκτενή συνέντευξη του King υπό τον τίτλο «Η ζωή με έκανε νικητή!». Εμείς τη διαβάσαμε και σας μεταφέρουμε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον...

Για την πρόταση που του έγινε...

Όταν μου γνωστοποιήθηκε η πρόταση της Metallurg Donetsk ενδιαφέρθηκα αρκετά. Δεν σκεφτόμουν τόσο πολύ τα λεφτά, αλλά τις φιλοδοξίες του σωματείου. Συνειδητοποίησα ότι η Metallurg Donetsk έχει σοβαρές προθέσεις. Επίσης, η προοπτική να αγωνιστώ σε ένα νέο πρωτάθλημα ήταν ελκυστική. Για τη Metallurg Donetsk έμαθα πολλά από τον Aruna Babangida που έπαιξε εδώ προηγουμένως. Μου είπε πολλά για το ουκρανικό πρωτάθλημα, για την πόλη, για τις υποδομές (γήπεδα κλπ), για τη ζωή, για τον καιρό κ.ά.

Για την προσπάθεια της Metallurg Donetsk να μείνει στα ψηλά...

Εμείς απλά δουλεύουμε και προσπαθούμε να κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε. Ως τώρα οι προσπάθειές μας δεν πήγαν χαμένες. Κερδίσαμε ένα ματς, μετά ακόμα ένα και αποκτήσαμε μεγάλη αυτοεκτίμηση. Όταν πιστεύουμε στους εαυτούς μας όλα μπορούν να γίνουν! Στην ομάδα υπάρχουν πολύ καλοί ποδοσφαιριστές, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι μας αρέσει να δουλεύουμε μαζί και όλοι νιώθουμε ενωμένοι.

Για το Νικολάι Κοστόφ...

Εγώ πήγα στην ΑΕΚ μετά την αποχώρηση του Κοστόφ από την ομάδα. Πιστεύω ότι ο Κοστόφ είναι ένας πάρα πολύ καλός επαγγελματίας που έχει προσφέρει πολλά στην ομάδα. Έχω μια υπέροχη σχέση μαζί του.

Για τη σύγκριση του κυπριακού με το ουκρανικό πρωτάθλημα...

Δεν είναι εύκολο να συγκρίνω τα δύο πρωταθλήματα. Έχουν δύο διαφορετικές μορφές παιχνιδιού. Οι ομάδες στην Ουκρανία προπονούνται πιο πολύ στην τακτική. Επίσης, υπάρχει μια πολύ μεγάλη διαφορά και στη φυσική κατάσταση.

Για την ποδοσφαιρική του φιλοσοφία...

Το πιο σημαντικό είναι η νίκη. Όταν η ομάδα νικά όλοι έχουμε εξαιρετική διάθεση.

Για την πόλη του Donetsk...

Η πόλη μου άρεσε εκ πρώτης όψεως. Είναι μια πανέμορφη πόλη που μεγαλώνει συνεχώς. Δεν έχω αμφιβολία ότι στο μέλλον θα γίνει ακόμα καλύτερη.

Για τον ελεύθερό του χρόνο...

Μ’ αρέσει να πηγαίνω κινηματογράφο αλλά εδώ είναι δύσκολο διότι οι ταινίες προβάλλονται στα ρώσικα. Έτσι ενοικιάζω DVD. Πρόσφατα παρακολούθησα την ταινία «Mystery» που παρουσίαζε πώς μπορείς να επιτύχεις και να στοχεύεις πάντοτε το καλύτερο. Ήταν πολύ ευχάριστη. Γενικά, την πιο πολύ ώρα μένω στο σπίτι. Δεν νιώθω μοναξιά διότι πάντα προσκαλώ στο σπίτι φίλους μου.

Για τη ζωή του...

Έχω μεγαλώσει μέσα στη φτώχεια. Ξεκίνησα να εργάζομαι από μικρός ώστε να βοηθήσω την οικογένειά μου. Όταν συνεχώς αγωνίζεσαι να ξεπεράσεις τις δυσκολίες, τότε γίνεσαι νικητής! Δουλεύεις σκληρά κάθε μέρα, καταβάλλεις προσπάθειες για να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη και «φτύνεις ιδρώτα» γι’ αυτά που έχεις και γι’ αυτά που θέλεις να έχεις. Πάντοτε και σε όλα προσπαθώ να πετύχω το μέγιστο αποτέλεσμα. Έχω ξεχάσει τι σημαίνουν οι λέξεις: «παράδοση», «απόσυρση», «απελπισία».

Για την οικογένειά του...

Με την οικογένεια μου βρίσκομαι μόνο στις διακοπές και στις γιορτές. Έχω μια πολύ μεγάλη οικογένεια. Οι γονείς μου μένουν στη Νιγηρία. Έχω 5 αδερφές και 2 αδερφούς. Οι αδερφοί μου παίζουν κι αυτοί ποδόσφαιρο αλλά στη Σουηδία. Εγώ προσωπικά δεν είμαι παντρεμένος αλλά έχω ένα παιδί. Τον λένε Dzhomali και σύντομα θα γίνει 3 ετών. Μένει κι αυτός στη Σουηδία μαζί με τη μητέρα του. Δυστυχώς πρέπει να συμβιβαστώ με το γεγονός ότι θα τον βλέπω μόνο στα σύντομα ταξίδια που κάνω. Δεν μπορώ να τον φέρω εδώ διότι δεν γίνεται να χωρίσεις ένα παιδί από την μητέρα του!

Για τις γυναίκες...

Το πιο σημαντικό πράμα για μένα είναι να είναι ελκυστική και να έχει καλή αίσθηση του χιούμορ. Οι γυναίκες εδώ στην Ουκρανία είναι πολύ όμορφες και καλές, οπότε γιατί όχι...!!!









.
Share this Article on :

0 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ! ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με ακατάλληλο περιεχόμενο δεν θα δημοσιεύονται.

Παρακαλούμε όπως βάζετε ΟΝΟΜΑ ή ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ για να δημοσιευθεί το σχόλιό σας.

 

© Copyright A.E.Kition blog 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.