News Update :

Συνέντευξη με τον Αντώνη Κατσή

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Αντώνης Κατσής! Ένα αυθεντικό ποδοσφαιρικό ταλέντο που βγήκε από τα σπλάχνα της ομάδας. Αξιοποίησε στο έπακρο τις ευκαιρίες που του δόθηκαν και σίγουρα το μέλλον του ανήκει. Αναγνωρίζει, όπως δήλωσε, το γεγονός ότι η ΑΕΚ τον ανέδειξε σε μια εποχή δύσκολη για τους Κύπριους ποδοσφαιριστές και αυτό που θέλει τώρα είναι να το ανταποδώσει πίσω στην ομάδα. Όνειρό του να είναι μέλος της ομάδας που θα αρχίσει να φέρνει τίτλους στη Λάρνακα! Διαβάστε την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που παραχώρησε στο blog ο Αντώνης Κατσής...

Αντώνη, μέχρι στιγμής έχεις στη συλλογή σου ένα πρωτάθλημα με την Α.Ε.Κ. (U21) Πιστεύεις πως υπάρχει η δυνατότητα κατάκτησης κάποιου τίτλου και με την πρώτη ομάδα;

Σίγουρα. Ο στόχος μας αυτός είναι. Πιστεύω πως ναι, θα κατακτήσουμε τίτλους με την ΑΕΚ.

Πέρσι η Α.Ε.Κ. τερμάτισε στην 4η θέση. Πιστεύεις ότι μπορεί να πάει ακόμα ψηλότερα;

Είμαι βέβαιος ότι θα πάμε ψηλότερα. Δεν μιλώ μόνο για φέτος αλλά και για τις επόμενες χρονιές.

Ο Νιρ Κλίγκερ είναι ο προπονητής που σε καθιέρωσε στην Α.Ε.Κ. Τι συμβουλές σου δίνει και ποια γνώμη έχεις για αυτόν;

Πιστεύω πως ακόμα δεν έχω καθιερωθεί, όμως είναι ο προπονητής που με εμπιστεύτηκε στα δύσκολα και μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω πως μπορώ να γίνω βασικό μέλος αυτής της ομάδας. Η μεγαλύτερη συμβουλή που μου δίνει είναι να μην είμαι ανυπόμονος αλλά αντίθετα να είμαι ήρεμος σε όλα. Είναι προπονητής ψηλού επιπέδου.

Πιστεύεις πως θα έπαιρνες τις ίδιες ευκαιρίες αν αγωνιζόσουν σε άλλη ομάδα;

Αυτό δεν το γνωρίζω. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι η ΑΕΚ με ανέδειξε σε μια εποχή δύσκολη για τους Κύπριους ποδοσφαιριστές και αυτό θέλω να το ανταποδώσω στην ομάδα μου.

Με ποιους τρόπους σε στηρίζουν οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι ποδοσφαιριστές;

Κατ’ αρχήν είναι ειλικρινείς μαζί μου. Δεύτερον αφού είναι χρόνια στο ποδόσφαιρο σίγουρα η γνώμη τους μετρά για μένα. Άλλωστε ο ένας απ’ αυτούς είναι ο αρχηγός της ομάδας και ο άλλος με μια μεγάλη καριέρα και τίτλους. Είναι ευτύχημα για ένα ποδοσφαιριστή που ξεκινά μια καριέρα να έχει στήριξη από αυτούς τους ποδοσφαιριστές.

Τι είναι για σένα η Α.Ε.Κ.; Πληροί τους προσωπικούς σου στόχους και φιλοδοξίες;

Η ΑΕΚ είναι η ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω ποδόσφαιρο και με ανέδειξε. Το ποδόσφαιρο για μένα είναι κάτι περισσότερο από άθλημα. Με ολοκληρώνει σαν άνθρωπο. Την ευκαιρία αυτή μου την έδωσε η ΑΕΚ και όπως είπα και πριν αυτό θέλω να το ανταποδώσω στην ομάδα μου. Σίγουρα η ΑΕΚ πληροί τους προσωπικούς μου στόχους και φιλοδοξίες και θέλω να είμαι μέλος της ομάδας όταν έρθουν οι τίτλοι.

Σε ποιο Κύπριο ποδοσφαιριστή θα ήθελες να μοιάσεις και γιατί;

Γενικά μου αρέσουν οι ποδοσφαιριστές-ηγέτες. Το όνειρό μου είναι να γίνω σαν αυτούς τους ποδοσφαιριστές.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο πρώην συμποδοσφαιριστής σου, Αρτέμης Σάββα, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για σένα. Δήλωσε περήφανος που βλέπει τους νεαρούς να αγωνίζονται με επιτυχία στην πρώτη ομάδα της Α.Ε.Κ.. Θα ήθελες να του πεις κάτι μέσω της συνέντευξης αυτής;

Είναι χαρά μου που ο αρχηγός της ομάδας που κατέκτησε το πρωτάθλημα στη δεύτερη ομάδα να εκφραστεί έτσι για μένα. Θα ήθελα να του πω πως όταν τελειώσει τις σπουδές του θα ήθελα πάρα πολύ να ξαναγίνουμε συμποδοσφαιριστές στην ΑΕΚ.

Μέσα σε ένα χρόνο, αν και νεαρός, έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη και τη συμπάθεια των φίλων της Α.Ε.Κ. Θα ήθελες να τους απευθύνεις ένα μήνυμα;

Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείχνουν. Ίσως αυτή τη στιγμή να μου έδωσαν περισσότερα απ΄ όσα έχω δώσει εγώ. Όμως τους υπόσχομαι ότι στο μέλλον θα δώσω όλο μου τον εαυτό για να τους δώσουμε χαρές.

Εν ολίγοις...

Παρατσούκλι... Δεν έχω
Χόμπι... Μόνο ποδόσφαιρο
Αγαπημένο φαγητό… Μακαρόνια
Αγαπημένη μουσική… Δεν έχω και ιδιαίτερες προτιμήσεις
Κακή συνήθεια… Είμαι ανυπόμονος
Λατρεύω... Το ποδόσφαιρο
Με εκνευρίζουν... Τα άδεια γήπεδα
Αγαπημένο πρωτάθλημα... Αγγλικό
Καλύτερο ποδοσφαιρικό σύστημα… Εξαρτάται από τους ποδοσφαιριστές που έχει η κάθε ομάδα
Θέση που προτιμώ να αγωνίζομαι... Αμυντικός Μέσος
Όνειρο... Το πρωτάθλημα
Ποδοσφαιριστής φίλος... Κούλλης Κυριάκου
Ποδοσφαιριστής ίνδαλμα... Στήβεν Τζέραρντ
Ξένος που ξεχώρισα από την ΑΕΚ... Κίγκ

Αντώνη σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο και την προθυμία σου να απαντήσεις στα ερωτήματά μας και σου ευχόμαστε από την επόμενη ποδοσφαιρική χρονιά να πανηγυρίζεις τίτλους με την ομάδα μας!

Share this Article on :

1 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ! ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!:

Ανώνυμος είπε...

akouontai fimes gia epistrofi koulli pavlou, exete tipota?

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με ακατάλληλο περιεχόμενο δεν θα δημοσιεύονται.

Παρακαλούμε όπως βάζετε ΟΝΟΜΑ ή ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ για να δημοσιευθεί το σχόλιό σας.

 

© Copyright A.E.Kition blog 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.